Znáte to? Něco vám doma nefunguje, připojení k internetu, kabelovka, a vy jste donuceni volat na podporu. Vytočíte číslo a ozve se to, co nikdo nemá rád. Automat! Pro komunikaci v češtině zmáčkněte jedničku. V tu chvíli u vás vypukne panika, protože jak se kruci dostat na jedničku, když chytrý telefon nemá klávesnici. Takže hovor ukončíte a jdete googlit, jak na mobilu při telefonickém hovoru zapnete klávesnici. Nastudujete postup a voláte znova. Podpora vás několikrát bude vyzývat, abyste mačkali to či ono číslo a budete mít velké štěstí, pokud v nabídce najdete svůj problém a konečně se dočkáte přepojení na operátora, který vám řekne, že jste se dovolali někam jinam a on že váš problém vyřešit nemůže, jak se běžně stává mi. Protože je to většinou víkendu, tak mobil odkládám, problém vyřešen není a já v pondělí jdu osobně vyřídit danou věc do kanceláře.
Kvalitně zpracované služby pro zákazníky technolife.cz to oceníme, když potřebuje informace k případným závadám a opravám. Ideální je, když odpovědi najdeme na internetu a nemusíme využívat podpory na telefonu, což je většinou automat, který nám akorát ničí nervy neustálým přepínáním: zmáčkněte jedničku, zmáčkněte dvojku.
Mezi služby zákazníkům můžeme počítat i stránku, kde najdeme pravdivé recenze, psané zákazníky, kde se dá načerpat množství informací, jak se ve skutečnosti firma ke svým zákazníkům chová a jak kvalitní nebo nekvalitní výrobky prodává. Hodně firem se chválí, jak mají dokonalé služby pro své zákazníky, jak jim funguje zákaznická podpora, záruční i pozáruční servis. Bohužel o pravdivosti se většinou přesvědčíme, až když tyto služby potřebujeme, a to už je pozdě od koupi služby nebo výrobků odstoupit. Jste s nějakou firmou spokojeni, nebo právě naopak, nikomu byste tuto firmu nedoporučovali? Nenechávejte si to pro sebe a vyplňujte dotazníky spokojenosti.